شرایط گارانتی
به نام خالق هستی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
یکی از مهمترین اولویتهای فروشگاه اینترنتی جانبی کده ، آسودگی خاطر، اطمینان و رضایتمندی مشتریان است. جانبی کده همواره در این راستا نهایت تلاش خود را میکند و برای تحویل هر سفارش در مطلوبترین شرایط ممکن به دست مشتری مراحل ثبت، پردازش، ارسال و تحویل را با دقت و ریزبینی فراوانی پیگیری میکند.
با توجه به کالاهایی که در فروشگاه اینترنتی جانبی کده ارائه میشود، واضح است، که همه محصولات باید از نظر فیزیکی، در سلامت کامل به دست مصرف کننده و مشتری برسند. براساس همین اصل، تمام محصولات موجود در وبسایت جانبی کده، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
اگر کالای خریداری شده، دارای آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد، چگونه باید پیگیری کنیم؟
اگر از فروشگاه اینترنتی جانبی کده، کالایی خریداری کردید، که پس از تحویل گرفتن، متوجه آسیب یا ایراد فیزیکی در آن محصول شدید، باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، مورد را از طریق ایمیل janebikade1@gmail.com یا آیدی تلگرام Janebi_Kade2@ و با شماره تماس واتساپ 09051019822 اطلاع دهید
برای پیگیری مراحل مرجوع یا تعویض کالا، لازم است که کارتن و جعبه اصلی محصول را نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری کنید.
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا، تنها برای محصولاتی قابل استفاده است، که در کارتن یا جعبه اصلی خود به ریحا بازپس فرستاده شوند. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و همچنین پاره یا مخدوش کردن آن، محصول را از گارانتی در نظر گرفته شده، خارج میکند.
اگر پس از خرید اینترنتی در فروشگاه جانبی کده، از خرید خود منصرف شدیم، باید چه کار کنیم؟
اگر سفارشی را در فروشگاه اینترنتی جانبی کده ثبت کردید و بلافاصله پس از ثبت سفارش، از خرید خود منصرف شدید، در صورتی که هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید انصراف خود را هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات جانبی کده اطلاع دهید. برای این کار، با شماره تلفن09155909822 تماس بگیرید.
توجه داشته باشید، که هرگونه تغییر در شرایط اولیهٔ کالا و حتی ایجاد خدشه در بستهبندی محصول، باعث از بین رفتنِ امکان استفاده از سرویس انصراف از خرید برای مشتری میشود. لازم به ذکر است، که در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود
از آنجایی که فروشگاه اینترنتی جانبی کده ، همه مرسولات خود را به صورت ایمن و استاندارد بسته بندی میکند و سپس برای ارسال به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر تحویل میدهد و با توجه به اینکه برای هر مرسوله، بارنامه اعلام میکند؛ بنابراین بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل، بر عهده شرکت حمل و نقل میباشد. جانبی کده تنها در صورت تایید شرکت حمل کنندهٔ سفارش، خسارت وارد آمده به محصول را جبران میکند.
فراموش نکنید، که کارتن و جعبه اصلی محصول را پیش از مصرف، جهت پیگیریهای احتمالی نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری کنید. استفاده از سرویس بازگرداندن کالا، تنها در صورتی امکانپذیر است، که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به جانبی کده بازگردانده شود.
همانطور که در سایر بخشهای قوانین بازگرداندن کالا، اعلام شد، برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبهٔ اصلی کالا و همچنین پاره یا مخدوش کردن آن، امکان بازپسگیری کالا را توسط جانبی کده ، از بین خواهد برد.
نکته مهم*
در صورتی که هنگام دریافت کالا از مامور ارسال، آسیب ظاهری در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند. به این ترتیب، محصول برای بررسی و تعویض به جانبی کده بازگردانده شود.
قبل از ثبت سفارش و راهنمایی لازم برای اطلاع از محصولات جانبی کده به آیدی تلگرام Janebi_Kade2@ وبا شماره تلفن 09051019822 در واتساپ مراجعه کنید
با تشکر از همراهی شما 🙏🏻